جمعه، آذر ۲۷، ۱۳۸۳

بذل و بخشش آخوندها به هم نژادان تازی خود

متاسفانه خبرهای مربوط به مرگ هم میهن‌های عزیز ما تو خیابونهای تهران این روزها زیاده. یه خبر دیگه هم چند روز پیش بود که: 4000 دختر شب قبل تو خیابونهای تهران گذروندن. در حالیکه تو این کشور ثروتمند، فقر داره بیداد میکنه، تو متن پایین، ببینین آخوندها چطور دارن مال این مردم رو خرج عربها میکنن. آرزو می‌کنم این لبنان و فلسطین خراب شن که شدن قبله آخوندها.
بيشترين عکسی که بر در و ديوار ديده می‌شود، تصوير آيت‌الله خمينی و آيت‌الله خامنه‌ای رهبران جمهوری اسلامی است. حتي در پايتخت ايران هم اين اندازه عکس آيت‌الله خامنه‌ای وجود ندارد. جدا از دفترهای متعدد شرعی و سياسی آيت‌الله خامنه‌ای در ضاحيه، کميته امداد امام خمينی، جهاد کشاورزی و ديگر نهادهای عمرانی و اقتصادی جمهوری اسلامی در ضاحيه دفتر دارند. سيد محمد روحانی، نماينده جهاد سازندگی جمهوری اسلامی در بيروت، دوم آبان‌ماهِ امسال به خبرگزاری رسمی جمهوری اسلامی، ايرنا، گفت که اين وزارت‌خانه، تا کنون حدود 250 طرح عمرانی را در مناطق شيعه‌نشين لبنان اجرا و تکميل کرده است. مرکز تلويزيون المنار و راديوی نور وابسته به حزب‌الله هم در ضاحيه است. اندکی دورتر، ساختمانِ تلوزيونِ العالم قرار دارد که به طور رسمی وابسته به جمهوری اسلامی است. شيعيانِ فقير و محرومِ لبنان، جمهوری اسلامی و رهبر آن را دوست دارند، چون برای آنان، نام جمهوری اسلامی همراه است با مدرسه، بيمارستان، پل، مراکز ورزشی، پارک‌های تفريحی و آب و برق و نان. ضاحيه بيروت، بدون سرمايه‌گذاری جمهوری اسلامی، ويرانه‌ای بيش نبود. ... جدا از مؤسسه‌های خيريه فضل الله و بيمارستان بهمن که وابسته به اوست، حزب الله نيز تشکيلاتِ رفاهی گسترده‌ای دارد و از نظر انتظامی و نظامی کنترل شهر در دست اين حزب است.
منبع: سفر به بیروت
مقام‌های کمیته امداد و بنیاد شهید هم تو مصاحبه‌هاشون گاهی میگن که فلان تعداد خانوار رو در جنوب لبنان تحت پوشش دارن. اگه حکومت عدل علی همینه که مال مردمی که از فقر تو خیابونها دارن می‌میرن یا دختراشون فاحشه میشن، رو به تازیهایی که اصلن حقی تو این کشور ندارن ببخشن، هزار بار لعنت بر این حکومت و بر این دین و بر این مذهب.

هیچ نظری موجود نیست: