پنجشنبه، اردیبهشت ۱۵، ۱۳۹۰

دولت جن گیر و رمال

در خبرها آمده است که حکومتیان برای چسبیدن به قدرت، جن گیر و رمال استخدام کرده‌اند! جلل الخالق مگر تا امروز حکومت از این شگردها بی تحمیق استفاده نمی‌کرده، که امروز اتفاق خارق‌العاده‌ای افتاده باشد!؟

یادتان رفته قبل از انقلاب به کمک جن گیر و رمال‌های مقیم لندن عکس امام را در ماه نشانتان دادند!؟ دوران جنگ را چه!؟ آن دوران را هم فراموش کرده‌اید!؟ یادتان رفته در دوران جنگ امام زمان سوار بر اسب سفید به کمک رزمندگان غیور اسلام می‌آمد!؟ آن هم نه یکی و نه دوتا، بلکه ده‌ها از این امام زمانهای قلابی را صدام دستگیر کرد تا اینکه این شامورتی بازی متوقف شد!
چرا راه دور برویم مگر در همین دوران خودمان، چاه مستراح را تبدیل نکرده‌اند به چاه جادویی! همان چاه جمکران را می‌گویم همان که تبدیل شده با ماشین پول سازی و تحمیق برای حکومت، و ملت از همه جا بی خبر هم بازیچه این بازی رمالی و جن‌گیری.
باور کنید گمان می‌کردم که دوران جن گیری و رمالی دیگر سپری شده! عجب ملت عقب افتاده‌ای هستیم ما که شارلاتان‌هایی مثل احمدی نژاد و مشایی امروز در قرن بیست و یکم هم می‌توانند با این ابزار بچه گانه ملتی را سرکار بگذارند!
باور بفرمایید با این وضعی که من می‌بینم لیاقت ملت ایران نه تنها دموکراسی نیست که حتی این حکومت هم از سر آن ملت زیاد است.
برای رسیدن به دموکراسی اول باید ملت را چنان آگاه کرد که با طناب جن گیر و رمال درون چاه نرود! آنگاه می‌توان امید داشت که دموکراسی نصیب ما هم بشود تا آن زمان فعلا به همین حکومت جن گیر و رمال دل خوش کنید بهتر است!
خنده دار نیست می‌بینیم همان ها که با هزار شامورتی بازی، تقلب و کلک، یکی یک عدد مدرک دکترا برای خود دست و پا کرده‌اند، همان‌ها امروز هم برای اینکه جایگاه قدرت خود را مستحکم تر کنند در جامه رمال و جن گیر هم ظاهر می‌شوند. شاید بد نباشد دانشگاه‌های ایران در کنار علوم جدیده علوم قدیمه از آن جمله جن گیری و رمالی را هم در دوره‌های دکترای خود بگنجانند تا این دکتر رمال‌های ما مجبور نشوند به هند و چین و ماچین برای بدست آوردن دکترای جن‌گیری سفر کنند.

هیچ نظری موجود نیست: